Två dagar.

Som rubriken lyder är det endast två riktiga arbetsdagar kvar för mig denna veckan. Och Ven vistelsen hade inte kunnat komma lägligare...är inne i ett mindre bra stimm för tillfället och jag gillar inte det alls. Jag lever dock för helgerna och allt vad de bjuder på men de tråkiga vardagarna är alldeles för många. Många tankar snurrar i huvudet både gällande det ena och det andra.

Nej nu ska jag sova och drömma mig bort för en stund...eller nej det vet i fan om jag vill göra det i heller förresten, de senaste nätterna har varit fulla av drömmar av olika slag vilka jag inte vet om jag ska skratta eller gråta till!? Ska bara titta min inbox på Fejjan en gång först där var nämligen något som lös upp lite innan!

Jag vågade om du ville...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback