Ny vecka, nya tag?

Efter en riktig SKITdag igår avslutade jag den snyggt i alla fall, ett intensivpass och en dusch senare var jag på betydligt bättre humör än tidigare. Dagen idag började bra och fortskred så tills det att jag kom hem...Jag förstår inte varför min mage vill skada mig så som den uppenbarligen gör!? Så det var bara att hoppa träningen för att vila så att jag skulle kunna vara en ypperlig värdinna för kvällens bjudning av mina underbara tjejer. Efter god mat och allmänt mys är jag mer än nöjd och det är även min mage vilket jag tackar för, den knäcker mig andra gånger!

Resten av veckan ser vanlig ut, dvs. jobb och träning. Missar tyvärr boxen på torsdag då jag ska titta på DM-finalen, eller finalen i Skpnemästerskapen som det numera heter. Men Matilda & Johanna, nästa vecka är torsdagen bokad igen, ok?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback