Never ending story...?

Då var det söndag igen och för att summera helgen använder jag ordet F A N T A S T I S K! Fredagen bjöd på ost- & vinkväll hos Tulle, lördagen spel- & vinkväll hos Elise och söndagen avslutades med matlagnings- & spelkväll hos Tulle. Samtliga dagar har spenderats med mina underbara vänner, ingen nämnd och framförallt ingen glömd! Tack allihopa för denna helgen, jag är evigt tacksam att ha er i mitt liv, ni är underbara...

Tävlingen
i föregående inlägg är avgjord och vinnaren är Fredrika Olsson, ett stort GRATTIS =)

Imorgon är det måndag och nya tag, tre dagars arbetsvecka eftersom det är utbildning tors-fre sedan vankas det festligheter hela helgen, det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback