Måndag.

Måndag idag och man är ledig, inte helt fel. Dessutom blir ju arbetsveckan bara fyra dagar, härligt! Den långa helgen har varit bra på många sätt och vis. Jag har tränat, fikat, haft en utgång, blivit bjuden på helgens bästa påskfika, ätit middag med både familj och delar av släkten och gått på bio med mina underbaringar! Vi såg Remember Me med Robert Pattinson, en film helt i mitt tycke med massor av blandade känslor under filmens gång.

Idag blir det manifestation nere i staden och sedan titta när FFF möter Lerum i den sista kvalmatchen. Tre poäng ska plockas och jag ska göra allt för att hjälpa till på mitt sätt =) Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, någon som har förslag?


Förresten, tack så hemskt mycket för visad respekt på min fest! Att man kan göra något som man vet att jag avskyr när dessutom hela min familj, släkt och alla mina vänner är där är för mig obegripligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback