27:e...

...varje månad innebär för min del att man får LÖN, betalar räkningar, för över lite pengar, riktigt fint när detta är gjort! Dagarna på VEN var kanon tots att jag höll på att dö av hjärtattack när Imse vimse spindel uppenbarade sig, HATA kryp! Helgen som varit var kanon den med. Fredagen innebar en underbar tjejmiddag hos Nina med suverän mat och sällskap. Lördagen var det mixturnering som gällde följt av avslutngsfest för Landskrona Falcons. Mixturneringen gick sådär för vår del men vi skrapade ihop flest poäng på Frågesporten i alla fall...trots detta fick vi se oss besegrade men en hedrande andra plats blev det tillslut! Dans långt in på natten blev det och hela dagen/kvällen/natten var superkul!

Planer för veckan är framförallt jobb och träning. Invigde mina fabulous löparskor idag då jag begav mig ut på en långpromenad men efter en timme var de långt ifrån mina favoriter då de framkallat ett visst antal blåsor samt ömma fötter. Hoppas innerligt att det försvinner efter ett par gånger och att de blir precis så sköna som jag föreställt mig!?

Allt från mig för denna gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback