tisdag.

Denna tisdagen har bestått av praktik, vilket de kommande fyra veckorna kommer att göra, ett Medelstyrka pass och nu tittar jag på fredagens Idol avsnitt för att ladda inför dagens. Annars flyter det väl på som vanligt minus, ett STORT minus, innebandy. Domen kommer på torsdag och jag kan inte annat än att hålla tummarna, finns nämligen inte så mycket annat att göra, det är som det är.

Helgen var en bra en, fest i fredags vilket var ett bra tag sedan sist, det var roligt trots att lördagen började SKITdåligt, haha, men man har bara sig själv att skylla. Men efter en tung morgon, för- & eftermiddag ordnade det upp sig. Först ett 3-års kalas hos världens underbaraste Emma, en träff med två kära vänner för att sedan avsluta med en sväng på stan. Söndagen bestod av innebandy, kalas (igen!) och ett efterlängtat avsnitt av OTH.


(Är tråkigt att jag ens ska behöva tänka så men det slår mig ofta. Är det inte jag som hör av mig så känns det som om man inte finns. Likadant är det om inte någon viss tar tag i något så händer det inget. Är lite tråkigt att det ska behöva vara så och framförallt att man ens ska behöva tänka på det...vilket jag verkligen inte vill! Men tyvärr är det så, varför det vet jag inte, då hade det garanterat inte varit så. Men det är ju också som så att man inte alltid orkar vara den som hör av sig, tar tag i saker och ting osv. Nej till slut tröttnar även den...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback