Denna dag har jag längtat efter i exakt tre veckor!

För precis tre veckor sedan låg jag på operationsbordet och idag fick jag äntligen beskedet om att jag kunde spela innebandy igen, ingen är lyckligare än jag! Lika roligt som det har varit att följa lagets träningar och vinster från sidan, lika jävla jobbigt har det varit att sitta sidan om. Jag vill ju vara där planen som en del av laget...Men på måndag, då jävlar, haha. Sitter och håller tummarna för bästa FFF som spelar sin sista match i DM just i detta nu. Men jag räknar med en rapport inom en timmes tid och jag känner på mig att det blir vinst även ikväll. Det känns så annorlunda nu, allt är bara bättre och jag ser fram emot varenda gång jag ska svettas tillsammans med laget =) Måste bara länka ett riktigt kärt inlägg från la capitana, sådant värmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback