Dagen före D.

Yes imorgon är det seriepremiär för Falcons damer i div.2. Motståndet står Hjärnarp för och det är i deras hemmahall vi ska ta vår första seger i serien, inte sant tjejer? Det lär bli en tuff match och Hjärnarp brukar vara bra. Men något som de inte vet (om de inte spionerat på oss förstås) är att vi är som ett helt annat lag jämfört med förra säsongen. Vi spelar på ett helt annat sätt eller det räcker att skriva att nu spelar vi och det känns så mycket bättre än föregående säsonger.

Praktiken går av bara farten och det känns hur bra som helst, man börjar känna sig mer och mer som en riktig "fröken" för varje dag som går och det är hur underbart som helst!

Sitter och tittar på Idol nu och jag tycker där är flera stycken riktigt bra redan, framförallt bland tjejerna.

Har precis lyckats "pilla" ut de sista stygnen ur näsan också och det känns riktigt bra. Den senaste tiden har de bara suttit där och irriterat typ. Så nu är den i stort sett clean, haha.

Nej, nu får Mariette min uppmärksamhet och sedan måste jag läsa färdigt en bok också visst....

Håll tummarna för oss imorgon!

                              


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas seriepremiaren gick bra, gar in o kollar pa hemsidan :)Vad bra att du borjar kanna dig som en riktig froken, det gladjer mig. Stygnen i nasan lat ju bara nasty, men de ska ju ut hihi. Puss pa dig!

2009-10-01 @ 16:23:17
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback