Torsdag.

Dagen har varit underbar. Startade med att ligga kvar läääänge i sängen, ner och fixa naglarna för att sedan möta upp några kära vänner för en eftermiddagsfika. Efter det blev det träning för min del för att sedan avsluta dagen med ytterligare en runda ner i staden och ytterligare en fika (eller middag för min del). Och helg var det imorgon igen, tiden rusar verkligen iväg men för tillfället är det skönt att den gör det!

Nu ska jag mysa mig till sömns med denna underbara film (The Holiday), lätt en av mina favorit filmer och den godingen som är med skulle man ju ha lyckats hitta =)


 Mmmm, ge mig!


Kommentarer
Postat av: Lina

Just den filmen vi är sugna på, men den kostar 20 pund på HMV så vi får lugna oss. Inte prio att lägga pengar på film, men nu blev jag bara ännu mer sugen. Tre år går snabbt, jag undrar också var de tog vägen. Tänker på dig! Puss

2009-10-30 @ 01:42:46
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback