Tji fick jag.

I fredags hade vi fått ett meddelande av våra lärare om att studiebesöket eventuellt kunde bli inställt idag då det varit dålig uppslutning vid senaste föreläsningen. Perfekt, tänkte vi, eftersom vi har tusen andra saker att göra! Vi skulle få besked idag klockan 9.05 om hur det blev. 9.10 var jag inne och läste att vi minsann skulle ha studiebesök idag, skit tänkte jag då, och det var det bara att sätta igång med uppgifterna som skulle lämnas in idag då ja. Nu 1 ½ timme senare har jag skickat in en uppgift och känner mig väl i stort sett färdig med den andra. Effektivt förvisso, det hade tagit mycket längre tid annars, men jag ville ju ha en ledig måndag idag. Jaja, en kopp kaffe och mina dagliga vitaminer har runnit ner i strupen. Sitter och tittar på SATC-filmen i väntan på reprisen av OTH!! Ikväll blir det träning och imorgon är det match igen...mycket innebandy nu för tiden men det är great!




Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTIS

du är bäst & jag är på om träning inför tjejmilen. LOVE BABE, LOVE!

2009-10-26 @ 16:50:33
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback