Lördag.

Gårdagen var mycket spontan men GUD så roligt det blev. Från början med tacos, vin, Asti, glögg, ja You name it!, till slut med en massa skakande av rumpor inne på Tages (en fredag, ja jag vet!). Med rätt sällskap kan man göra allt till en riktig kanonkväll! Så tack underbara ni som delade denna kväll med mg =) Tyvärr blev där inga bilder tagna på min kamera men det finns kanske på någon annans så attjag kan smälla upp några någon annan dag.

Det blir fullt ös ikväll också. Först på listan står ett Wallmans besök inklusive 5 rätters med mor och syster, efter dte blir det antagligen ner i staden en sväng för att sedan avsluta kvällen med att agera underhållning till taxi Gabby och hämta upp två tokar i Lund (var det va?). Men dessa tokarna gillar jag skarpt så det gör jag med nöje! Trevlig lördagskväll gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback