Helgen har varit kanon på alla sätt och vis!

Precis som rubriken lyder har jag haft en kanonhelg. På fredagen var det middagsbjudning som Elise och Tessan stod för. God mat, god dryck, en gammal klassiker till lek och underbart sällskap, kan det bli bättre? Avslutade med 10 minuter på Inferno. Lördagen startade med en fika  samt lite shopping i staden med kära mor. Hem och bada för att sedan bege sig till Carl XI:s där det skulle hållas lagfest. God mat, god dricka och en mycket rolig samt uppskattad 5-kamp där JAG tog hem hela skiten =) Sedan var det dags för oss att göra stan osäker och visst gjorde vi det, en sväng på Inferno för att sedan skaka rumpa på Tages. Tack för en toppenkväll kära lagkamrater (Tulle, du är inräknad!). Gårdagen bestod även den av en fika, denna gång stod Mary för ett trevligt sällskap. Efter det var det bara en massa plugg och tv-tittande som förgyllde min kväll, mina serier var bättre än någonsin.

Nu laddas det inför träning. Och bilder från helgen får vänta, har inte tittat igenom min kamera än vilket betyder att där kan finnas vad som helst, men de kommer...

Ha en trevlig kväll gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback