Dagar som denna vill jag helst inte ha fler av.

Som rubriken lyder har detta varit en riktig fittdag rent ut sagt...på i stort sett alla dess plan. Men imorgon är en ny dag och det innebär nya tag. Sista dagen på praktiken och det är givetvis blandade känslor, längtar mest till ungefär 09.20 då jag ska njuta av en bit av min underbara vit choklad cheesecake, det ni! Kvällen kommer till största del att tillbringas i IH då det vankas hemmapremiär mot Röke. Jag är mega laddad och det anar jag att större delen av laget också är, eller? SÅ om ni, kära läsare, vill utnyttja er fredag på bästa sätt så är ni välkomna till IH i Landskrona kl.20.15 =) efter matchen hoppas jag hinna med en fika hos bästa Gabby på EH och sedan eventuellt ett glas vin eller två, någon som är på (rim & allt, haha)?


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till tentan bejb! Den mobilen fuckar så allt jag kan läsa är "klara tentan" för den vill inte låsa upp sig ocj låta mig läsa, lr stänga av sig för den delen. Puss på dig!

2009-10-09 @ 13:43:15
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback