Att säga mig vara en aktiv bloggare har jag aldrig gjort.

Tiden räcker helt enkelt inte till. Detta är utan tvekam den tuffaste perioden av plugg som jag haft under dessa tre åren jag har pluggat. Men jag ser det positiva i det, det vill säga att det är inte särskilt långt kvar på denna resan. Tacka gudarna för det för just nu är jag riktigt trött på allt som innebär plugg. Examensarbetet återstår dock, men då är det jag själv som har valt ämne!

Allting annat bara flyter på som vanligt också. Innebandyn går bra för tillfället. Det enda jag saknar nu är mer tid med nära och kära, men det kommer. Veckan kommer att fortsätta med en massa plugg och träning. Till helgen finns inga planer, har mina kära vänner några förslag?

Vi ses när vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback