Skrylle here we come!

Har precis checkat av packninglistan ännu en gång men likförbannat är jag stirrig över att jag har glömt något. Varför är det alltid så när man ska iväg? För er som inte vet ska jag på läger med skolan i Skrylle två dagar. Tycker att det ska bli hur roligt som helst, övernattning och allt!

Kvällen har spenderats med alla bästa tjejerna hemma hos Elise. Där bjöds det på mumsig kvällsmat eller "fredagsmellis" som man också kan kalla det =)  Tack för ikväll tjejer, det var mycket trevligt!

Annars händer inte så mycket, måste plugga en massa men det har jag ingen större lust till men bara att bita och efter idag känns det lite bättre i alla fall, alltid skönare då man har en idé.

Måste ju givetvis berätta lite om lördagens bravader också. Det bjöds på reunion på Stora Norregatan, en hel del galenheter och uppdrag förgyllde min kväll. Det var verkligen hur roligt som helst hos Tulle, som på den gamla goda tiden helt enekelt! Efter Tulle var det väl sådär men en sak är jag glad över i alla fall och det var att jag tog mig själv i kragen! Så än en gång, tack för en underbar kväll tjejer!! Bilder finner ni antingen på Facebook hos fröken Andersson eller på metrobloggen.se/sofiecaroline85. Tycker dock det är väldigt tråkigt att en av dessa tokar som var med i lördags redan ska lämna oss för vårt grannland, det är inte kempegut! (eller något i den stilen)

Nej, nu är det dags för sängen så att man är pigg och glad imorgon! Kommer jag att vara såhär glad när klockan ringer imorgon? 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ganska nöjd med att du länkar till mig ;) Ha det så kul i Skrylle eller vad det ny heter (ingen aning om vad det är) sjukt roligt med "klassresa" ju.. Vi hörs bästa LO! Puss

2009-05-13 @ 08:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiecaroline85
Postat av: Anonym

Jag vet vad du glömt! Kondomer och sprit i parfymflaskan! Hahahha, kommer du ihåg när Ande hade det på klassresan till Ven i sexan. Han är inte alltför dum han, vilken människa, vilken förebild :) Jag ska ringa Skrylle (? Vart sören ligger det? haha) och förvarna för galningen som ska komma! :)

2009-05-14 @ 10:54:53
URL: http://backpackerdeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback