Om mindre än en vecka...

...har jag gjort mitt på Malmö Lärarutbildning för denna terminen. Går endast på torsdag sedan är det lov. Ska bli riktigt skönt att slippa allt som heter skola för ett tag. Givtevis ska jag jobba, största delen av sommaren, men det gör mig ingenting.

Gårdagen var hur rolig som helst, från början hos Cece till slutet då jag stängde mina ögon. Hur mycket folk som helst ute och roligt var det både på Inferno och Tages, inte illa det.
Fredagen var bra den med. Syster och jag bjöd ut mamma för att fira Mors dag lite i förskott, åt filéfrossa på Inferno vilket var fantastiskt gott. Lite vin och någon drink till det satt som en smäck. När det var dags för mor att bege sig hem till hundarna fortsatte jag och syster att göra stan. Även denna kväll var där trevligt folk ute förutom mardrömsincidenten med en störd punkartjej då förstås...
Så summan av kardemumman har jag haft en underbar helg med allt vad den inneburit!

Nu har jag precis avnjutit en ljummen potatissallad med nypotatis och räkor, smarrigt som fan. Under kvällen kommer jag att befinna mig i min soffa alldeles allena, vilket ska bli riktigt skönt! Gossip börjar snart och kanske blir det en sväng ner om Hemmakväll för något gott och eventuellt en film, men det får vi se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback