My love is home!

Äntligen har min dator blivit lagad och är hemma igen. Nu kan jag återigen spana igenom alla bloggar som jag har bland mina favoriter och tro mig, det är en hel del. Har faktiskt saknat min dator lite, trots att jag har en väldigt snäll vän vid namn Fredrika som lånat ut sin dator till mig, men ens egen är alltid ens egen. Igår var det mys med Gabby pch Lina till Greys sedan fick jag agera taxi då mor var ute på vift, men vad gör man inte man har ju ett antal år att ta igen om man säger. Idag blir det först ett Corepass sedan fika med nära och kära, det gillar jag! Nu ska bara bilderna laddas över och jag ska spana igenom min Favoritlista. Vi ses när vi ses!


Kommentarer
Postat av: Gotte

Hälsa datorn välkommen hem från mig! Vila upp dig imorgon för på lördag blir det ddddddangerous.. :) puss!

2009-05-08 @ 00:19:07
URL: http://backpackerdeluxe.blogspot.com
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅ UPPDATERA POR FAVOR!! :)

2009-05-12 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback