Killing me softly!

Seriöst, när ska denna perioden i mitt liv ta slut? Den är fruktansvärt jobbig och det kommer hela tiden något nytt...kommer det någonsin att ta slut? Dagar som denna tvivlar jag på det! DU dödar mig inombords, verkligen! Inte fan trodde jag att det kunde bli så här, gå så långt. Det sägs att hoppet är det sista som lämnar en, för mig har det redan lämnat när det gäller det här. Det värsta är att det påverkar mig dagligen, varje gång jag sätter mig för att skriva gör det sig som mest påminnt men det följer mig som ett svart jävla moln hela tiden. Till och med här i bloggen påverkar det mig, det är sjukt egentligen. Just nu vill jag bara somna, somna bort från allt det där. Men tyvärr kommer verkligheten ifatt mig igen direkt när jag vaknar eftersom det är svårt, om inte omöjligt, att tänka på något annat. Allvarligt talat, jag orkar snart inte längre!

Nu ska jag försöka få åtta timmar att gå...vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: gabby

det kommer bli bara min fina bästis :)jag finns här för dig, always !!!!!!! massor med KÄRLEK!!!!

2009-05-19 @ 08:40:18
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch Gotte, vad är det som har hänt??? Är det nån kille som spökar??? Ta hand om dig!! Stora kramar W

2009-05-20 @ 14:14:18
URL: http://backpackerdeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback