Amotivation...

...för att blogga är precis vad jag har haft. Eller har tiden fattats? Humöret svikit? Ord som jag velat skriva inte kunnats skrivas? Ja anledningarna kan vara många och jag tror att det är en blandning av dem alla faktiskt. Det har varit en tung period helt enkelt! Nog om det nu...Sedan sist har det hunnits med en hel del, skolan går i 190, träningen flyter på som vanligt, ja det var vardagen det =) Sedan har det ju varit Valborg vilken vi firade inne på Gråen, detta var hur underbart som helst! Vi hade femkamp, åt fantastisk middag, skrattade, spelade Plump, stekte, gick rundvandring med mera med mera. Två kära vänner har även anlänt vilket alltid är trevligt och jag ser verkligen fram emot lördag! På tal om dessa vänner, LINA: vill du vara så vänlig att kontakta mig så att man vet var man kan nå dig!? (om du vill förstås =) ) Resten av veckan kommer att bestå av ovanligt mycket skola och även en del jobb. Imorgon hoppas jag på att bli hembjuden någonstans, torsdag kör vi den traditionella fikan väl? och på lördag planeras en "reunion", kan det bli bättre?


Jag älskar min nya klänning =) (tyvärr finns ingen helbild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback