Underbart!

Det underbara vädret har kommit och jag hoppas verkligen att det har kommit för att stanna! Allt blir SÅ mycket bättre då det är fint väder, man känner sig mycket gladare och allting känns mycket mer positivt. Träningen har kommit igång på riktigt och roligt är det också, hade kunnat träna ett pass varje dag men man måste göra annat också.

Förra helgen var det galaj hemma hos bästa Tulle. Ett härligt gäng tjejer hade samlats för att avnjuta Melodifestivalen - le grande finale och ha det allmänt trevligt och minst sagt var det trevligt! Utgång med dans på det blev det. I veckan som gått har jag hunnit med att börja på min hemtenta, lekt vilda lekar i skolan, varit en underbar heldag i Bokskogen i Malmö, tränat med mera med mera. Denna fredag har hitintills innehållit plugg och skrivande av hemtenta tillsammans med Mary nere på 261 och ja tro det eller ej vi har fått en hel del gjort må jag säga. Tack än en gång Mary, vad skulle jag gjort utan dig!? Har inte mycket kvar på hemtentan som inte ska förän på onsdag vilket känns skönt annars ska man behöva tänka på och ha ångest över den. Efter pluggandet hann jag även med att möta upp min allra bästa vän för en fika, mys pys! Planerna för kvällen är först middag hemma hos mor, grillat, Mmm riktigt gott! Sedan blir det Let´s dance (förhoppningsvis lite Så ska det låta också, så jag hoppas att du Li kommer!) med de bästa tjejerna som har tid och lust att umgås, denna fredag kommer att bli komplett! Morgondagen lär bli bra den med, börjar med träning på förmiddagen sedan på dagen har jag inga planer men är det lika fint väder då får man ju uttnyttja det så bli inte förvånade om ni hittar mig hängandes nere i city ;-) sedan ska kvällen tillbringas med släkten vilket lär bli super det med! Detta var en liten uppdatering plus helgens planer. Vi ses när vi ses!


Kommentarer
Postat av: Maria

Anytime babe, anytime :)

2009-03-20 @ 23:03:58
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej jag tror inte det :)

Jag såg dig i tisdag däremot, på medel?

Jag provade på spinning, hej rump ont!

2009-03-26 @ 15:55:56
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback