Rubrik?

Känns som om enda gången jag skriver blogg är när det har varit helg och vad den har haft för gott och ibland även ont med sig. Men sedan är det väl också framförallt helger och dess innehåll som är mest intressant att läsa om. Mina vardagar är inte så fancy nämligen. I alla fall, i fredags bjöd jag hem Gabby och Li på middag (tacos), B&J och Let´s dance. Blev en snabb vända på stan också innan vi var taxi. Lördagen började med After Ski nere i staden följt av innebandy, f16. Hem för att svira om och sedan var det 25-års fest för Eric ute i Borstahooden. En mycket trevlig tillställning och kvällen avslutades med mycket dans och mycket skaka rumpa =) Sitter just nu och tittar på en av mina kärlekar, Mr.Persbrandt. Har inte gjort många knop idag men det är det som är charmen med söndagar. En tuff vecka väntar då jag går i skolan hela fyra dagar, inte varje vecka det händer och det är just precis nu som jag behöver läsa lite extra också innan Hemtentan ska in, men jag ska inte klaga. Imorgon är det äntligen premiär för box också vilket jag verkligen ser fram emot. Vi hörs när vi hörs!


                                                          bland blir jag bara så trött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback