Min helg har varit kanon!

Som jag nämnt tidigare började helgen med Let´s dance och en massa tjejmys. Gårdagen började med lunch på Plantan med delar av laget sedan begav vi oss för att heja fram f15 till deras vinst. Efter det var det dags för oss att visa var skåpet skulle stå i säsongens sista match. Vinst även där med 9-7, tyvärr slutade inte jag på topp men vi vann och det är det viktigaste! Även herrarna vann denna Falcons dag vilket var trevligt för dem. Hann med en sväng inom Tessan innan vi begav oss till Izza där kvällens fest ägde rum och vilken fest det blev! Började med Melodifestivalen, som kan ha varit något utav det sämsta jag sett/hört, & ljuvlig sushi. Schlager höll kvällen igenom och vad vi sjöng, jag sjöng så att min röst lämnade mig...haha. Ner på stan där vi hann med en runda på Inferno och en underbar Mojito släckte min törst, för stunden i alla fall ;-) När Inferno stängde var det dags för dans på Tages och även detta var trevligt så min lördagskväll var toppen!  Idag har jag som jag skrev att jag skulle legat i sängen i stort sett hela dagen, förutom när jag var tvungen att bege mig till Kvantum samt när jag lagade lite mat till imorgon. Nej, tillbaka till Beck!

Bjuder på lite pics från gårdagen, titta & njut!

       

        

       

       

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, jag som tyckte min första bild va en riktig höjdare! ;)

2009-03-05 @ 09:36:37
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga blogga blogga

2009-03-05 @ 22:29:57
Postat av: l-o

Anonym: Skriv gärna ut ditt namn så ska jag nog kunna slänga ihop några rader men tills dess...

2009-03-05 @ 23:07:05
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Jullan

Nu har jag gjort en update och jag ser att du är i full gång själv! Bra gjort sara fortsätt så! me like! :D

2009-03-06 @ 00:33:21
URL: http://juliagabriella.blogg.se/
Postat av: tulle

det är jag som är anonym sara lo

2009-03-06 @ 08:49:06
Postat av: l-o

Okej Tulle O. Anade nästan det...Blir ingen blogg nu men det kommer...haha.

2009-03-06 @ 17:51:49
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback