Finally!

Ja äntligen är det sommarlov, ingen är gladare än jag! Redovisningen idag gick galant, kan inte fatta att jag var så nervös över det och hade ungefär samma känsla som inför tentan, men men...Väntar dock på tentaresultatet men den dagen den sorgen. Ska bli så otroligt skönt att bara jobba sina tider och sedan kunna lägga det åt sidan, att kunna känna att man är färdig för dagen. Den känslan var längesedan jag kände.

Träning om ett litet tag sedan hade det varit fint att fira lovet med ett glas rosé eller liknande men vi får se hur det blir med det...Till helgen blir det fest i alla fall. Grillning, bästa vännerna och fotboll, Sverige-Danmark såklart, kan det bli bättre? Knappast! Ser fram emot det men först ska jag klara av att rädda en druknande docka och eventuellt några levande varelser, haha. Borde inte vara några problem för en gammal simmare som mig...eller? ;-)

Vi ses när vi ses!

 Detta längtar jag också till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback