Bubble Shooter...

Sitter och fördriver tiden med en gammal goding, Bubble Shooter. Skrattar för mig själv när jag tänker på hur mycket jag spelade det ett tag. Roligast var när vi hade turnering, vilka riktiga nördar vi var, haha. Men i brist på annat så...Kvällen kommer att innehålla film och mys då vi laddar inför morgondagen =) Dagen har hittills bestått av lunch på stan med Cecilia, sedan fika med Larre och Marre också och då givetvis en Plumprunda, me like! Nu får jag väl äta en bit mat och spela lite till sedan är det nog dags för att mötas upp på Hemmakväll eller något!?

Ha en trevlig helg gott folk!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi...spela lite på det i schwiez...

2009-06-05 @ 19:10:55
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback