Mamma Lenas födelsedag!

Det är inte mycket jag har varit hemma idag. Gick hemifrån vid nio för att ta mig mot Carl XI:s eftersom mamma fyller år idag skulle familjen göra något tillsammans och idag var det Disney on Ice som stod på schemat. Lugnt har jag tänkt hela tiden tills jag fick reda på att det började klockan 11.00, jag menar vad fan är det för tid en söndag? I alla fall, först var det frukost hemma hos familjen sedan showen som var väldigt vacker och bra. Disney rockar! Väl hemma igen blev det lite tårta, ROMTÅRTA, lite slöande på soffan och avslutningsvis en smarrig middag. Efter det kom Bästisen och hämtade upp mig och kvällen har tillbringats hemma hos Malin med fina girls och en trevlig film.

Gårdagen startade med lite jobb, ner i stan en snabb runda, match och avslutningsvis lite fest här hemma och en liten utgång i stan med trevliga töser och goda drinkar =)  Tyvärr förlorade vi ännu en match och ja. Men det är ny vecka imorgon vilket innebär nya tag och bita ihop. Ska försöka att inte ta det där med innebandyn så in i ******** personligt eftersom det är jag själv som mår sämst av det, men det är lättare sagt än gjort. Både förfesten och utgången var mycket trevlig och det är alltid mysigt med natta gäster, denna gången var det Matilda och Maria som fick äran =)

Nej nu ska jag titta på Andra avenyn sedan blir det att somna till SATC-filmen, wonderful! Sov så gott...


Kommentarer
Postat av: Linis

Alltså...hur många ggr har du sett den där filmen nu egentligen?

2009-01-27 @ 18:47:18
Postat av: l-o

Typ hundra =) Men den är ju SÅ bra, haha. Hoppas allt är bra med dig babe!? Får ta tag i mailandet igen tycker jag! Puss.

2009-01-27 @ 22:18:40
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback