Idag har F-ordet kommit fram!

Ligger nerbäddad i sängen nu, hemkommen från den sena träningen för ett tag sen. Har precis borstat tänderna och meckat med en efterlängtad Plackers, riktigt skönt är det att ta en sådan efter borstningen! Annars har det inte hänt alltför mycket idag, har varit iskolan där vi har haft praktisk undervisning hela dagen, det gillar vi! Varit en sväng i stan också, blivit piskad i Yatzy och förlorat en lång och tuff kamp i "Tornet", det har inte varit min dag idag helt enkelt! Imorgon är det helg igen och fan vad fint det ska bli då. Dagen börjar med hela två timmars skola...haha, sedan lite dötid fram till halv fyra då tre av stans tuffaste brudar ska ge sig ut på en liten shoppingtur, we like! Efter det bär det av till Sushin för att hämta upp lite fin fin mat och sedan bege oss ut till Plantan där laget ska samlas för att titta på filmen från matchen i torsdags. Dagen var inte slut där utan den avslutas i Munka Ljungby där vi ska heja fram FHH (vet i fan om de ska kallas det längre, möjligtvis i singular i så fall) till en seger mot Munka. Lördagen är relativt oplanerad förutom eventuellt jobb samt match mot Öresunds IF, lite fest hade dock inte suttit fel, den som lever får se=)

Nej nu ska jag somna in och imorgon har jag sovmorgon ända till åtta vilket jag tycker är fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback