Helgen spenderades i Göteborg.

För innebandyintresserade eller bara nära vänner har jag äran att rapportera att DJ18 är vidare i kvartsfinal i Gothia Cup. Denna spelas 23.00 mot Pixbo och eftersom dessa tjejer är grymma kommer de att gå hela vägen! Som sagt jag har även varit uppe en sväng, tillsammans med mamma, Håkan och Christina. Hotellfrukosten och all innebandy var det bästa under helgen men tyvärr fick jag även se en hemsk sak http://www.gt.se/nyheter/1.1421757/hund-brann-inne-i-bil Ussh och fy! Annars är det pluggandet som får ta min tid, en sak är avklarad och endast en kvarstår men det går riktigt trögt...Hoppas det släpper imorgon eller ja det måste det göra, ska nämligen lämnas in på onsdag.

Dags att fortsätta ett sista ryck innan läggdags!

HEJA HEJA HEJA FALCONS, FALCONS ÄR DET BÄSTA LAGET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback