Flashbacks!

Sitter med en stor kopp te och vindruvor och ler framför min kära datorskärm. Bilderna som pryder min skärm är gamla bilder från Q. Älskade Q, finns inget ställe som det. På Q höll vi till allt som oftast i "gamla" dagar och det var lika roligt varenda gång man var där. Om vi var där 100 gånger kan jag ränka på min ena hand de gånger man hade tråkigt, inga dåliga odds det! Nej,Q-tiden var en riktigt härlig tid. Alla gånger man stått i kö, falskleg, Bacardi Breezer, nattamat och bussresorna hem givetvis. Missförstå mig inte, jag tycker fortfarande att det är roligt att gå ut men det finns inget ställe idag som kan jämföras med Q helt enkelt. Från The Tivoli har man också en del glada och roliga minnen, Vi får helt enkelt ta och bege oss ut på äventyr utanför Landskronas gränser igen!

Denna dag har bestått av skola, tack och lov att rutinerna kommer tillbaka igen, fika och en runda i stan med Mary som avslutades med en trevlig samtalsstund på Sushin. Kvällen tillbringade jag hemma hos mamma där jag fick kvällsmat och lite kärlek, då främst av hundarna =) Tentan är inlämnad och det känns otroligt skönt, väntar med spänning på att få tillbaka den faktiskt.

Nej, nu blir det att titta vidare på bilderna, har bara kommit till nr.236 av 893 så nu vet ni vad jag ska göra resten av kvällen. So long gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltså, var har du hittat dessa bilder? Är det dina eller är det gamla från hemsidan? hahah isåfall DÖR jag!

2009-01-08 @ 08:38:07
URL: http://www.sofie-caroline.blogspot.com
Postat av: l-o

Facebook, var annars =) Du tror väl intejag hade lagt upp just den om det hade varit mina egna ;-)

2009-01-08 @ 11:29:52
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Emma

Så du hängde på Q! Jag var coolare o gick till fever ;) Oftast iaf.

2009-01-08 @ 14:55:00
Postat av: Emma

shit....såg inte att det var du på bilden innan! hahahaaha!!

2009-01-08 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback