Älskade lördag!

Nyss hemkommen från stan där jag haft en trevlig fika med Gabby, Mary och Jonte såklart. Sedan blev det en snabb sväng genom staden för att se vad vi ska inhandla på fredag =) Cykelturen hem kunde ha slutat mer illa än vad den gjorde, nu slutade den dock bara med en trampa som satt fast i den andres däck...haha. Måste ha varit en rolig syn för de som passerade förbi. Kunde inte sluta skratta och trampjäveln vägrade att lossna först, haha. Men ett gott skratt förlänger livet sägs det! Denna lördag kommer förhoppningsvis att bestå av barnpassning samt en trevlig samkväm med bästa FFF då vi ska äta gott, titta på handboll och ladda inför imorgon! Funderar även på att kidnappa hundarna och köra ut en sväng i Järavallen, perfekt väder ju.

Gårdagen bestod av kära vänner hos Tessan sedan en snabb sväng på stan. Det var en trevlig och intressant kväll om man säger.

Oh vad jag hade velat dra tillbaka tiden många gånger, antingen till en speciell ålder eller bara till speciella händelser! Missförstå mig inte jag trivs nu också men vissa saker skulle man kunna göra om och om igen!




Kommentarer
Postat av: Juli a

SARA jag gillar din nya blogg! Bra jobbat :D

2009-01-20 @ 22:03:05
URL: http://juliagabriella.blogg.se/
Postat av: l-o

Synd bara att jag inte kan ta åt mig äran ;-)

2009-01-20 @ 22:12:48
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback