Ny vecka.

Jaha, då var det måndag igen. Dagen har hitintills bestått av fixning av naglarna samt en del pluggande. Sitter med Resultat/Analys fortfarande, inte riktigt min del det där. Sista stora jag har kvar att göra är Diskussionen men den ser jag fram emot. Skriva egna åsiker och analysera dem har alltid varit min grej. Har precis blivit serverad köttbullar och makaroner vilket inte var helt fel.

Helgen var mycket trevlig. Fredagen bestod av innebandy med F9 samt Idolfinal tittande hos Tulle med ett glatt gäng,vilket ni ser på bilden i föregående inlägg =) Lördagen började med U-lags macth där det blev vinst med hela 9-0 vilket var kanon kul. Kvällen bjöd på en trevlig julfest med laget där det åts god mat, dracks god dricka och spelades om julklappar, en fest helt i min smak alltså! När kvällen övergick i natt åkte en del av oss ner till stan för att dansa några timmar på Tages vilket även det var trevligt!

Nu blir det att läsa lite till sedan vila mig i form till kvällens träning. Vi ses och hörs gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback