Jag ger upp.

Ja, för idag ger jag upp. Sitter helt fast för tillfället, har ingen aning om vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva det för den delen så det är väl bäst att ge upp för idag och ta nya tag imorgon. Har i och för sig suttit sedan klockan 9 och någon sida har jag fått skriven så det är väl inte helt fy skam.

Igår var en bra dag! Började med lite plugg givetvis sedan en tur ner i stan med syster för att inhandla julklappar till mor, träning och sedan avslutades kvällen på bästa tänkbara sätt tillsammans med nära och kära! Gabby bjöd hem på god middag och hemmabakade bullar vilket var smaskens. Idag står det innebandy på schemat vilket ska bli...intressant om man säger.

Har inget vettigt att skriva så därför avslutar jag...Men tjejer, glöm inte att ni är så jävla bra på det ni gör =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahah för fan! Din tok

2009-12-10 @ 09:49:59
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiecaroline85
Postat av: tulle

kul, bara för att man inte var med i tisdags så får man inte vara med på bild längre.. tack som fan för det! lissen haha

2009-12-10 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback