Inlägg från Löpargatan.

Yes, här sitter jag i Marres och Larres underbara soffa och håller den inneboende (Gabby) sällskap. Hon har precis spöat mig i en påhittad TP variant och just nu njuter vi av HIGHER framförd av Calle. Tittar på Genaration fett och till det äter vi chips, godis och dricker julmust, passande va? =) 

Marre och Larre är och gottar sig i Thailand om någon missat det. Hoppas att ni har det underbart men det tror jag säkert att ni har! 

Annars har dagen gått fort, har lämnat in Examensarbetet för ordentlig granskning vilket känns skönt. Sedan har det varit träning där vi hade 4 kamp. 
 
Helg snart igen. Morgondagen börjar med ett möte angående mitt framtida(!) arbete vilket ska bli mycket intressant, berättar mer om det när allt är spikat och klart..Sedan är en fika eller lunch inplanerad och efter det har jag ingen som helst aning om vad kvällen erbjuder. Och ni som hade tänkt att komma och se Landskrona Falcons damer ta ytterligare en seger får tyvärr ursäkta, matchen är inställd!! Tråkigt men sant...
Lördagen är det fullt ös. Morgonen kommer att spenderas på en frisörsalong så att jag blir extra hot till kvällen, vidare till dansuppvisning, sedan herrarnas match, fest på Strand och kvällen slutar ? (antagligen på Tages) Haha.

So long my fans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback