Gamla minnen...

"När jag var typ 12 och började dricka sprit. På den tiden sno slattar ur mina föräldrars barskåp. Jag snodde så mycket ett tag så att de började sätta upp streck på flaskorna. Det var tider det. Jag och mina coola kompisar brukade samlas ute. Ja, jag vet det var fan i mig alkisvarning på oss när vi var 12. Vi satt ute på parkbänkar och blev fulla. Det gjorde säkert ni oxå…"

Hittade detta på Gynnings blogg och hur sant är det inte? Skrattade för mig själv och drömde mig bort ungefär 10(!) år. Ljuvliga Blå Bänkarna tider eller när vi satt hemma hos någon, en del gånger hos mig (var befann sig mina föräldrar liksom?), Fäladen discon, Folkan discon, Johns discon, You name it! Vilken otrolig rolig tid det var. Problemen man hade då var blåste bort lika sanbbt som de kom. Men det räcker med att det är bra minnen som får mig att le, jag trivs i den tiden jag kever nu i också. Det är skönt på något sätt att gå vidare i livet, attbli vuxen och beta av de saker som jag tidigare skrivit om såsom skola, körkort osv.

Har suttit tillsammans med Pia och Cecilia idag och skrivit en del. Handledning imorgon så då får man se om man är på rätt väg vilket jag verkligen hoppas.

Nej, nu är det dags att bege sig hemåt, väl där blir det lite pluggande till sedan får man äta något innan det är dags för dagens träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback