Ännu ett inlägg @ Marres & Larres place!

Yes, detta är det nya hänget. Det är här det händer...haha. Gårdagen var hur rolig som helst. Schemat hittar ni i inlägget nedan och kvällen slutade på Tages, såklart. Stämningen på Strand var på topp trots att annat var på bott(en), haha. Bilder finner ni på Ninas blogg.

Dagen har varit mycket lugn, började i ett väldigt segt tempo för att vara jag dagen efter. Sedan besökte jag EH och hookade upp med ett glatt gäng. Vidare till Donpan för att hämta dagens (enda) ätbara. Och nu ligger jag och Gabby i vars en ände av den underbara soffan och tittar på Coyote Ugly. En söndag helt i min smak helt enkelt.

Imorgon blir det mys med tjejerna hela dagen lång vilket ska bli wonderful. Börjar med att bowla för att sedan äta något gott och spela julklappsspelet =)










Ibland kan jag inte låta bli att undra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback