Onsdag.

Precis som alla andra måndagar och onsdagar sitter man här och väntar på att tiden ska gå så att man kan bege sig till träningen. Ja vi tränar alltid sent och idag tränar vi ända till klockan 22.00, rena natten, haha. Dagen har bestått av fika med Gabby och Nina, lite shopping, middag hos mor och sedan lite shopping till då det som skulle handlas först nästa vecka handlades nu ändå. Är riktigt nöjd med större delen av min garderob för tillfället måste jag säga. Givetvis vill man alltid ha mer, mer och mer men min garderob är fin som den är nu. Ser fram emot alla partykvällar framöver då jag kan använda mina partyoutfits =) för är det något jag har mycket av i min garderob är det partykläder. Men nu när hösten snart är kommen ska det handlas mysiga koftor och liknande, det ser jag fram emot. Hösten har verkligen sin charm där.

Sitter och lyssnar på Spice Girls nu. Vilket band det var egentligen, man var ju helt tokig i dem. Och en konsert med dem har man ju varit på också, givetvis då de fortfarande var alla fem i bandet, det ni. 

Nej, en liten dos av Edward Cullen nu innan det är dags att bege sig skulle sitta som en smäck så så får det bli. Ha en trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback