En perfekt tjejkväll helt enkelt.

Ibland är det så skönt att bara vara. Som igår. Alla tjejer samlades för att äta gott, se på en film, snacka en massa och bara vara. Kändes som om det var längesedan som alla var samlade men igår var vi det och det var hur mysigt som helst. Jag gillar givetvis att umgås med allt och alla typ men ibland är det skönt att bara vara vi tjejer. Vi behöver då inte tänka på vad som sägs eller görs. Så tack underbara vänner som förgyllde min fredagskväll!!

Idag står en tur till stan med mor på dagens schema och sen ikväll är det cirkus som gäller. Dock var jag på cirkus för inte så längesedan men ikväll är det sällskapet som lockar =)

Nej, nu måste jag få i mig något att äta sen ska jag göra mig i ordning så att min kära mor slipper att vänta på mig. För är det något som både hon och jag hatar så är det att vänta på folk. Sådan mor sådan dotter...and I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback