Jag blir så trött!

Måste bara klaga lite i brist på annat att göra. Inte nog med att min näsa redan är konstig som den är, denna förkylningen gör mig tokig! Fan, hur mycket snor kan det finnas egentligen, tar det aldrig slut? Trevlig läsning va? Tur jag inte är kille i alla fall haha. Har jag inte nämt det innan så kan jag berätta att det blir ytterligare en operation av min kära nose, för att bränna och ha sig på musslor och allt vad det hette...Tredje gången gillt? Visste inte var jag var imorse när klockan ringde 05.50 men det vara bara att glatt stiga upp för att vara i skolan mellan 8 och 10...eller ja det blev till 12, men ändå. Annars har eftermiddagen bestått av fika och Plump tillsammans med Gabby, Malin och Fritte, trevligt trevligt. Jag älskar Plump! Kvällen kommer förhoppningvis att bestå av en promenad samt Grey´s med eventuellt lite sällskap...Nu är jag riktigt rastlös också vilket jag blir väldigt ofta...i värsta fall går jag en runda själv om jag inte lyckas lura med mig någon trevlig typ =) Känner att det blev en massa flum här ja så nu avslutar jag! Vi ses när vi ses...


Näsmusslorna är de som är där vid näshålan...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback