En lång dag med ett bra slut.

Som sagt det har varit en otroligt lång dag innehållande skola med redovisningar, redovisningar och åter redovisningar, efter ett tag är det riktigt drygt att bara ta in en massa information men jag kan checka av två saker på listan "att göra" så det är skönt i alla fall. Hem om en snabb sväng för att sedan bege mig till Carl XI:s där det serverades grillat, det var fint det! Ner i stan för attt avsluta kvällen med nära & kära, Plump, vin och annat smått och gott. Så överlag har det varit en bra dag! Till helgen är det påsk och denna inleds med 25-års fest imorgon tätt följt av Påskfest på lördag sedan får vi se vad som sker under denna helg. Jag är även ledig HELA nästa vecka, eller ja jag går några timmar på fredagen innan vi åker till huvudstaden för en wonderful weekend! Jag ser verkligen fram emot denna trip med bästa Stockholmsgänget =) Mycket babbel här känner jag så nu ska jag somna in till världens bästa OTH och imorgon ska jag sova läääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback