En helg helt i min smak!

Som rubriken lyder hde vi det hur bra som helst under vår weekend i Stockholm. Den innehöll bland annat: Frasses, Nina Molin, Innebandy, lite känt folk, en sjuk Gabby, Tacos, vin, mys, SKRATT med mera. Hemma i vardagen igen vilket innebär skola, träning, umgås med nära och kära etc. Vaknade dock med en dunderförkylning idag vilket suger! Men det går över, snart hoppas jag så att jag kan träna och ha mig igen =)

Bilder från Stockholm kommer inom sinom tid men eftersom jag bara har en "lånedata", då min slutat fungera, så får ni vänta lite...

Nej, nu går all min uppmärksamhet åt DH sen blir det att somna in till SATC-filmen...Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att ni hade det trevligt i stockholmo :)

SATC filmen igen...du är galen.

2009-04-22 @ 16:51:42
URL: http://linabina.blogg.se/
Postat av: l-o

Kan aldrig få nog av den. Men är riktigt besviken på att det ska komma en till...denna slutade perfekt, alla fick som de ville ha.

2009-04-22 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback