Vad är en bra blogg egentligen?

Nyss hemkommen från Staffanstorp by night...haha. Har tillbringat kvällen tillsammans med Gabriella och Sonai då vi ännu en gång varit och tittat på TT i sitt "nya"lag, Stanstad, då de spelade ännu en träningsmatch, idag mot Palmstaden. Vinst med 15-3 typ!? Kom precis på att jag missade Idol idag, skit också. Sneglar lite på United, in med bollen nu! Annars? Är ledig imorgon vilket är riktigt skönt, i alla fall sovmorgonen som jag ska ha. Känns som om det är längesedan jag hade det, några dagar ungefär, haha. Jag ska gå en lång runda imorgon sedan måste jag ringa min nya hyresvärd samt till Maderma. Sedan kan det ju passa att läsa lite inför nästa seminarium, aja vi får se hur det blir med det. Shit, nu är det inte långt kvar tills jag flyttar, längtar riktigt mycket nu och då framförallt efter min underbara säng!!

Nu? Läsa färdigt min bok och lite O.C, kan inte bli bättre en onsdagskväll!


BÄSTA AVSNITTET EVER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback