Trött, tröttare, tröttast!

Fan, jag är fortfarande trött efter helgen. Har i stort sett legat och slöat på soffan hela dagen sedan jag kom hem från jobb. Riktigt jobbigt var det imorse när man skulle jobba men det är bara att bita. Kräftskivan var hur trevlig som helst, ett traditonellt besök i stan på Inferno och Tages var trevligt det med, det är allt som är värt att veta! Gårdagen var dock inte lika rolig, inte för att jag var bakis men oerhört trött och städa är ju aldrig kul men det är sådant man vet när man ställer till med galej!

Imorgon börjar äntligen skolan, ska bli så enormt skönt! Annars är det träning, filmkväll, avskedsfest och även en match inplanerat i veckan, det blir säkert en bra vecka det!

Nej nu ska jag ta mig en kopp te och lite kvällsmat! Ha en trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback