Jag orkar inte mer!!

Imorgon bär det av mot Ullared, ska bli fett nice, haha. Nej men det ska bli kul. Har hämtat min nyckel till lägenheten idag sedan var vi och beställde tapet så nu börjar det hända saker! Ska bli riktigt skönt att flytta...Längtar som fan! Annars har jag hunnit med att lämna min jävla mobil, en fika samt en lunch, trevligt trevligt! Är ledig resten av veckan vilket också är riktigt skönt så jag hoppas att jag kan fixa lite med lägenheten då.
Har verkligen inget vettigt alls att skriva, finns en STOR risk att det bara hade blivit en massa svordomar och dylikt om jag fortsatt....SÅ God Natt!

Förresten, om man mår så dåligt inombords, är det verkligen rätt mot sig själv att fortsätta kämpa? Tveksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback