Godmorgon världen!

Helgen har ännu en gång passerat. I fredags var det som sagt pizza och bowling med FFF vilket var mycket trevligt. Bowlingen kan vi dock glömma, jag har ALDRIG varit så dålig och som idrottskvinna gillar jag inte att förlora så...Men men det var en trevlig tillställning i alla fall! Blev sängen tidigt för mig denna dag. Fick rycka in några timmar på jobb i lördags men det var lugnt, gillar mitt jobb. Efter jobb var det ner i stan med mor för att köpa present till lilla Emma. Var på kalas på kvällen sedan tog jag hojen och begav mig till Tulle där ett mindre men ack så trevligt sällskap höll till. Många goda skratt och allmänt trevligt. Kvällen slutade med att jag och Zutt smög runder på stan som alla andra fjantar! HAHA. Denna dag ska jag läsa lite nu ett tag sedan kanske en promenad eller något, måste ju ut i detta fina vädret! Sedan ikväll är det världens bästa OTH!

Ha en trevlig söndag gott folk!

Dreams are coming true?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback