Finally Friday =)

Yes äntligen har helgen börjat närma sig med stormsteg. Förvisso har jag varit ledig sedan i tisdags men ingen annan är ju det så det är inte speciellt roligt! Men det har varit skönt i alla fall, borde dock ha läst mer än vad jag gjort men så är det ju alltid. Idag är det dags för FFF att göra staden osäker. Vi möts upp på hemligt ställe ganska så centralt om man säger sedan beger vi oss mot något ställe där vi kan få i oss lite krubb efter det är det bowling som gäller och som sagt jag & Gabby är ganska bra på det där, så watch out!! Efter vet i fan vad som händer men något trevligt blir det säkert, kan ju inte bli annat =)

Imorgon ska jag på Emmas 2-års kalas efter det vet jag ej vad planerna är. Någon som har några att dela med sig?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sara, vad har du att säga om bowlingen igår? ;)

2008-09-13 @ 18:18:05
Postat av: l-o

Piss off! =)

2008-09-14 @ 10:52:29
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback