You´ve got mail!

Skrev precis ett inlägg kring rubriken men ångrade mig och raderade. Var nog lika bra det annars hade det säkert kunnat bli missförstånd här och där. Helgen har börjat och denna dag har bestått av skola, innebandy och filmmys, kan inte bli bättre helt enkelt! Morgondagen blir lugn den med, match på söndag. Men det ska bli skönt med en lugn helg. Det låter som om jag alltid är maximalt uppbokad och alltid gör en massa på helgerna, så är dock inte fallet men jag känner helt enkelt bara hur skönt det ska bli med denna helg. Nej, nu ska jag somna in till Sex and the city vilket lär bli ganska snart så trött jag är =)


Ha en trevlig helg gott folk!

Förresten, vill ni läsa om vilken elak människa jag är så besök Gabbys blogg =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är detta en matblogg?

2008-10-21 @ 10:31:56
Postat av: l-o

Syns inte det?

2008-10-21 @ 12:32:07
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback