Tack kära du...

...som inte skyddat ditt trådlösa internet så att jag kan få låna lite tills jag får mitt eget =) SItter med min kopp te och halvtittar på OC, nästan precis hemkommen från ännu en träning. Just nu känns det väldigt rörigt men det kommer lite ljusglimtar då och då! Har för övrigt flyttat, om någon missat det, och det är underbart! Så himla skönt att ha sitt eget igen och denna lägenheten är perfekt för mig! Nu var det snart helg igen, ska bli skönt att få en sovmorgon eller två. Denna helgen lär bli lugn, ska vara hundvakt till bästa Sunny hela helgen, inte för att det är så speciellt krävande men ändå, sedan har vi hemmapremiär på lördag, kom gärna och titta!! Nej nu vet ni att jag lever i alla fall så jag ska surfa rundor lite till innan det är dags för sängen!

LINA, jag har hört att du kommer hem en sväng, det låter toppen tycker jag!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! Kmr nog dock i slutet av dec istället. Å när jag kmr e jag VÄL insatt i oth, har haft typ maraton. E på s6e4 nu :) Sett nått mer heroes. Vi har köpt andra delen av ettan om du vill låna. Puss puss

2008-10-09 @ 21:49:22
Postat av: l-o

Inte ett knyst om OTH...okej? =) Nja, somnade oftast när vi såg Heroes. Kanske får börja om från början igen...haha. PUSS.

2008-10-10 @ 00:06:49
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback