Tack för igår tjejer!

Det var verkligen en toppenkväll, hade hur trevligt som helst. Hoppas att ni också hade det! Började kvällen hemma hos mig med god mat och dryck och underbart sällskap! Vi åt och drack som sagt sedan blev det att vi drog oss tillbaka ett antal år i tiden då vi tittade på foton och annat smått och gott....

"- ..... du, han är nog en 10 poängare
 - Om inte en 100 poängare
 - Ja, om det hade varit det högsta
 - He he, han får man pröva någon gång!!!
 - Ja...
 - Hans....då?
 - Den e nog oxå perfekt!!!
 - Ja, lika perfekt som .......?!
 - Nej, perfektare!!! Skoja bara, han é alltid den bäste!!"

" - Hallå min lilla älskling. Hur é det med dig idag då?
 - Hej på dig min snuttfia! Här é det ganska bra. Själv då sockertopp?
 - Jodå, det går väll....Hur går det med kärleken för dej då???
 - Jojo, kärleken går väl bra...hehe. Man har ju många att välja på! Men det har du oxå. Själv då?
 - Jag vet inte riktigt, ska nog ta det lugnt med det ett tag, det tror jag att jag behöver!?
 - Vadå, du é ju kåt som ett djur...hihi.
 - Jaja, men åndå...
 - Du kan ju utnyttja ...... vet jag. För han é lika kåt...Grr
 - Fast inte på mej, på dej, så du kanske....Nää, jag bara SKOJA!!!
 - Du ..... tar allt & dej é det ju inget fel på. "Han é kåt som ett djur & bör sitta i bur" "

Haha, ett smakprov...Jag dööör....Vi var fan inte kloka någonstans. Ska hem till mamma och rota igenom min kista där det finns hur många sådana här brev till. Är riktigt roligt att läsa nu. Tjejer, vi får ha en sådan kväll då vi rotar fram allt och läser och skrattar åt oss själv =)

Nej, nu måste jag skynda mig...Ska iväg och äta middag med hela tjocka släkten sedan blir det innebandy direkt efter det! Ha en underbar dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahah jag dör.. Alltså vi va VERKLIGEN inte riktigt kloka.. Vadå att sex va (är?) typ det mest intressanta som finns..

2008-10-13 @ 13:55:40
URL: http://www.sofie-caroline.blogspot.com
Postat av: l-o

Nej, verkligen inte!! Det värsta är att vi knappt fått hår på...piip & knappast visste vad sex innebar! Vilka dårar...

2008-10-13 @ 17:45:39
Postat av: Linis

Finns där 10 poängare i LA?

2008-10-19 @ 19:10:23
Postat av: l-o

Aja, någon läckerbit kan man nog hitta & på den tiden var de verkligen det =)

2008-10-20 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback