Rastlös som få.

Ännu en ledig dag och finner ingen ro i min kropp. Jag vill göra något, men vad? Ska väl egentligen inte klaga men det är riktigt segt att vara ledig för ofta dessutom när ingen annan är ledig. Förstår inte de människor som bara går hemma och drar, ussh hade inte passat mig alls. Har läst igenom mina anteckningar inför morgondagen och jag kännr fortfarande att jag har koll vilket är bra antar jag. Har även läst tidningen, alla bloggar kag kan komma på och nu är det slut. Städade gjorde jag ordentligt igår så det kan jag inte i heller göra, Gud vilket I-landsproblem jag har.

Gårdagen spenderades med bästa tjejerna hemma hos Sofie där Gabby bjöd på god mat. En mycket trevlig och mysig kväll. Ser redan fram emot fredag då det blir middag och skräckis hos Tessan.

Nej, nu ska jag läsa ut P.s Jag älskar dig, dvs. gråta en liten skvätt sedan blir det att ta tag i mig själv. Gå t och gå en runda eller vad som helst, här kan man inte ligga hela dagen!

Vi ses när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback