Mail.

Hur skriver man ett bra och roligt/intressant mail egentligen? Skriver aldrig mail förutom till skolan vilket inte är något att hurra för. Tänkte ta tag i mig själv och skriva ett till kära Lina efter viss påtryckelse dock =) Men frågan är vad jag ska skriva för att göra det så roligt som möjligt för henne? Hmm, får fundera på det ett tag...

Träning idag också, ärligt vet jag inte hur jag känner. Visst jag erkänner att jag kanske inte hade världens bästa inställning idag men samtidigt hur lätt är det? Vad mer kan jag göra? Match till helgen, får se vad som händer då...

Nej, inget vettigt att skriva så Sex and the city får min tid, ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Linis

Det spelar ingen roll hur o vad du skriver...bara du skriver...o jag njöt av mejlet...nu ska jag bara skicka tillbaka...ska bara skicka ditt mejl ti min mejl från rickards mejl...tur han säger nått. Puss

2008-10-19 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback