God kväll gott folk!

Nyss tagit mig ett varmt och skönt bad. Sitter i soffan med Sex and the city framför mig. Helgen som gått har varit riktigt lugn. I fredags var jag bara hemma, tittade på TV och somnade tidigt. Lördag spelade först herrarna match (4-3 efter sudden) sedan spelade vi hemmapremiär, vinst med 5-3 blev det minsann vilket var skönt! Kvällen tillbringades tillsammans med Gabby och Li och vi åt pizza och bara var. Idag, söndag dvs. en av seriernas bästa dag, var det OTH, GG och HV(ny förkortning!) hemma hos Li. Var givetvis tvungna att titta på dokumentären från Landskrona också, vilket skit! Alltså en mycket lugn och trevlig helg för min del...

Förresten, idag har jag tagit ett för mig väldigt stort kliv in i vuxenvärlden. Jag har nämligen köpt tvätt- och sköljmedel OCH bokat tvättid. Jajamänsan, tisdag is the day så vi får väl se hur mina kläder ser ut på onsdag =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Wow!!! du ska tvätta, ring om du behöver tvättråd ;)

2008-10-06 @ 22:32:17
Postat av: Anonym

där var nog en till speciell vinst i lördags..

2008-10-07 @ 16:07:50
Postat av: l-o

Anonym: Jaså? Kan det vara att jag gjorde mål...igen? hahahaha.

2008-10-08 @ 12:35:56
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback